|
|||||||
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
Famous Puerto Ricans
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Rate Thread | Display Modes |
|
|||
|
I need your help in locating a good book about famous Puerto Ricans.
I also would like names of Puerto Rican Writers whether contemporary or classic. This information will be used to inaugurate a new school in my local area. They want to name the school after a famous Puerto Rican preferably not a musician or actor but a scholar. Any help would be truly appreciated. Regards! |
|
|||
|
Try
Leticia,
Try Eugenio Maria de Hostos.
|
Conciencia,
Como siempre, gracias por toda su ayuda. Yo encontre un Web Site que tiene Biografia de Puertoriquenos famosos. Siempre estoy en busca de informacion que me ayude educar mas acerca nuestra Isla. |
|
|||
|
Un placer
Leticia,
De nada
|
Famous Puerto Ricans ( Non Hollywood)
Leticia:
Try looking up the following: Juan Antonio Corretjer Segundo Ruiz Belvis Emeterio Betances Eugenio Maria de Hostos Clemente Soto Velez Abelardo Diaz Alfaro Luis Llorens Torres Jose De Diego Jose Severo Quinones Fernando Callejo Jesus T. Pineiro or Women: Lola Rodriguez de Tio Blanca Canales Consuelo Lee de Corretjer Lolita Lebron Sylvia Rexach Julia de Burgos Rosario Ferre Olga Nolla Felis Gautier de Rincon Mayra Santos |
![]() |
«
Previous Thread
|
Next Thread
»
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
All times are GMT -6. The time now is 17:31.

Linear Mode