|
|||||||
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
Te Dire Lo Que tu Quieres Oir!
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Rate Thread | Display Modes |
|
|||
|
El Amor es uno solo....con posibilidades de poder amar denuevo. Si te gusto me entrego, solamente porque te quiero. Volvera a mi vida muchos de mi pasado, pero solamente te digo..que yo me largo pal...
(?)Si te enamoras de mi no pierda la esperanza de que algun dia nos veamos en el entiero. lol. Soy una mujer en busqueda de un amor sincero y en el mas aya te jurare que te espero. Si entiendes lo que quiero, sera el hombre de mis suenos. You're my Boo forever! ------------------ Honesty is my deal. If you cant handle it, dont bother. Im sensual, sexy, lovable, kissable, and romantic. I love to mingle, and meet new friends. Someday would love to meet the person that will sweep me off my feet. In the other event, I will continue my journey. Ring this bell anytime you're interested! |
|
|||
|
no busques mas me has encontrado escribe a mi e-mail a cielo_2001@hotmil.com esperare tu e-mail.
recuerda cielo_2001@hotmail.com [This message has been edited by marlenne (edited 31 August 2000).] |
![]() |
«
Previous Thread
|
Next Thread
»
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
All times are GMT -6. The time now is 10:55.

(?)
Linear Mode