Announcement

Collapse
No announcement yet.

GIVING OUR ALL ,BUT NOT GETTING ANYTHING IN RETURN.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GIVING OUR ALL ,BUT NOT GETTING ANYTHING IN RETURN.

HAS ANY OF MY HERMANAS LATINAS HAVE EVER GIVEN YOUR ALL TO A MAN AND FEEL LIKE YOU DON'T GET ANYTHING IN RETURN, YOU TREAT YOUR MAN LIKE A KING AND THEY STILL TREAT YOU LIKE SH.. AND THEN THE SAD PRAT ABOUT IT THEY WANT YOU TO THINK THAT YOU ARE THE BLAMM OF THE WAY HE ACTS.
    IF ANYBODY HAS GONE THOUGH THIS PLEASE TELL ME WHAT IS WRONG I'M TRYING TO HARD TO PLEASE HIM OR WHAT.....

Hey Girl, first of all, you never give too much, you give to easy... stop treating him like he is the last man walking this earth... treat yourself like a princess, want only the best for yourself... & then give it to yourself... when you stop expecting him to validate you, he'll see a challenge & he'll come around, if he is the one, if not don't sweat it... your SOULMATE awaits you ......

------------------
    Con Mucho Amor

[This message has been edited by Hatillo (edited 28 February 2000).]
    Con Mucho Amor

Comment

hermana, it has always amazed me that we latinas can kiss someone with our eyes closed so tightly...

imaginate por un momento...that your life is like a pie. when you are with someone you give so much to them for the sake of the relationship..you give them pieces of your pie.(hahaha i didn't mean it that way.) so let's say you meet this hombre, he's great at first-they always are- and then he becomes a jerk and you keep holding on. you keep giving him pie.

well you break up, it's messy of course...and then you move on. you finally meet el AMOR DE TU VIDA, and he is really the bomb. you guys are ready to get married...and he presents you with a whole pie...this symbolizes that he is all yours, that he gives himself completely, that he won't use you and mistreat you like other locos. and what do you have to give him? one tiny little slice because that's all that's left of your pie. how sad he will be.

save your love for the right man. if someone is giving you hints that they intend to turn into a moco...drop them. love doesn't mean you have to suffer all the time.

cheer up. hatillo was right. your soulmate awaits.

------------------
      Nicoletta
      ;oD

Nicoletta
      ;oD

Comment

Yo me e enamorado solo una vez en mi vida Yo le di todo lo que tenia mi corazon,mi cuerpo mi vida.El me dio lo mismo pero la verdad es que el amor no dura para siempre,no en mi caso.Despues de muchos aņos de felicidad llego a su fin.El fue el amor de mi vida y no creo que lo vuelva a tener otra vez en mi vida,pero si me enamoro otra vez le dare me corazon,mi cuerpo,mi vida entera Porque el mero echo de estar enamorada es suficiente para mi muchas personas pasan su vida completa sin disfrural el sentimiento de estar enamorados.En el amor hay mas lagrimas y corazones rotos que momentos de felicidad.Pero cuando los momentos de felicidad lleguen,disfrutalos,abrazalos y no lo dejes perder Diana xoxo

Comment

Hatillo: what the hell you mean that you don't give to much you give to easy, that is not ture i don't give to easy i love this men with all my heart and when you really love somebody you give everthing you can yes maybe we have are up's and down but thats the way love is it's always that way. and the soulmate thing yes the said that everbody as a soulmate but even though you are soulmate you are always are going to have bad times no relasion is perfect.

Nicoletta: about give all the slices of your pie to the wrong man ok i can understand that but if you leave that man and move on like you say and then you meet MR Right and you just have one slice of pie to give him, i don't see love that way because if you are in a relationship and that does not work and you leave and move on and MR right comes along he should understand that sometimes you fool in love with the wrong person and if he really loves you that wont be get you the way. If he turly loves you and he wants to marry you what ever happen in your pass wont matter he will only look at the present and the furture thats all that counts not the pass and anther thing there is no man that will be all yours i don't care if he treats you like your god no man is going to be your combletament because there is a lot of way to be unture so thjere is no such thing as MR. Right we want to think that but in realaty there is not..

Chicaborinquena3: Gracias tu entiende lo que querio dicir uno siembre tiene que entergarse completamente si uno no se entrega completo es porque no esta enamorado y unque nop resulta las cosa bien con el tiempo pero uno puede dicir por no menos lo ame y el me amo y disfurtamos los dos , es verda que en el amor siember va ver lagrimas y corazones rotos y sufirmientos todo eso viene con estal enamorado y siembre ai momentos de angustia pero eso se bora con los ratos felizes bueno asi creeo yo no se si estoy bien o mal.
          espero sus respuestas.....

Nicoletta:

Comment

rosaborrero Hola chica como estas? que te puedo decir soy una romantica sin ninguna cura Los hombres se quejan de que nosotras las mujeres nos enamoramos facil y no es que nos enamoramos facil es que queremos una relacion Cuando finalmente una mujer termina haciendo el amor con el hombre que a estado saliendo Para ella es el empieso de una relacion Ponemos el corazon,pero ellos lo que ponen es lo que tienen entre las piernas Se creen que porque sales con uno y pagan por la cena uno tiene que acostarce con el Cualquier cosa que decidas aslo porque el corazon te lo dice.Un dia de estos encontraras (y yo tambien)el hombre ideal. Que muestro corazon nos guie,suelte chica Diana xoxo

Comment

rosaborrero,
              you are right...if the man truly loves you he will accept you and be with you and that's fine.

but you can't honestly say that after being in a relationship where you got BURNED badly that you went into the next one the same way. you learned some things (hopefully) or you changed the way you thought or did other things. your heart was not the same...

if i was in this relationship where i loved the guy, and he cheated on me, i would be hurt. when i move on, i won't be the same. when i get into a new relationship with a new person, i may have trouble trusting this new guy. i KNOW that he's a DIFFERENT person, but i've been hurt, so i will be CAUTIOUS.

that's all i mean by the pie example...it's just that after going through something...after giving your heart completely, i don't think you're the same when it's over. and with every disappointment in life, i think we lose some of our innocence...some of the pie, if you will. (it was just an illustration to give a picture so what i was saying would be clear...i know a lot of times i don't make sense...) but after being burned so badly i don't think anyone is ever the same.

i wasn't.

------------------
              Nicoletta
              ;oD

[This message has been edited by Nicoletta (edited 07 March 2000).]
              Nicoletta
              ;oD

Comment

CHICABORNIQUENA3:
                ES VERDA NOSOTROS LA MUJER NOS ENTERGAMOS CON TODO EL CORAZON PERO SABES UNA COSA LOS HOMBERS SON COMO TE PUEDO DISIR SON TREMENDOS CUANDO ENPIESAN A SALIR CONTIGO TODO ESTA BIEN TE VAJAN ASTA LAS ESTRELLAS Y JA CUANDO ELLOS SABEN QUE TE TIENEN BIEN ENAMORADA TODO CAMBIA Y JA CUANDO ESTAMOS LOCAS POR ELLOS ES DIFISIR DE DEJER DE QUERERLOS ME ENTIENDES UNO LO QUE BUSCA ES ESTAL ENAMORADA Y FELIZ PERO AVESES PARA SER FELIZ UNO TIENE QUE SUFIR MUCHO Y NO ES JUSTO, YO VEO MUCHAS PAREJAS QUE LOS MUJERS NO LE IMPORTA NADA Y LE PEGAN CUERNO A LOS MARIDOS Y SON TAN FEILZES Y ME PREGUNTO UNO TIENE QUE SER HIJO DE PUTA CON LOS HOMBERS PARA QUE ELLOS NOS TRATEN BIEN. NO INTIENDO CUANDO UNO ES BUENO Y SE ENTREGA CON TODO CORAZON Y LO MAS IMPORTANTE ES TENER A SU HOMBER CONTENTO Y FELIZ LAS COSA NO LE VA BIEN SO QUE TENEMOS QUE SAER PARA ENCONTRAL ES FELICIDAD QUE QUEREMOS. ES VERDA LA VIDA ES UNA CAJA DE SORBRESAS Y TENEMOS QUE SEGIR PA LANTE NO IMPORTAL LO QUE VANGA POR QUE PA TRAS NI PA COJER IMPULSO SI NOS TROPESAMOS NOS TENEMOS QUE LEVANTAR Y SEGIR PA LANTE CON LA CABEZA PA RIBA Y APRENDER DE NUESTOS ERROES Y TRATAL TE NO COMETELOS DE NUEVO,
                GRACIAS POR TU PALABRAS SE QUE TU ME ENTIENDES Y LE DOY GRACIAS A DIOS QUE E ENCONTRADO AMIGAS COMO TU QUE PUEDO CONTAL QUE ME HABLEN CON PALABARS QUE AJUDAN QUE UNO SE SIENTA BIEN GRACIAS NUEVAMENTE CHICA TE DOY LA GRACIAS CON TODO MI CORAZON...

GRACIAS AMIGA GRACIAS..

SINSERMENTE
                ROSA

Comment

NICOLETTA:

I KNOW WHAT YOU WERE TRYING TO SAY IT TOOK ME A WHILE TO FOUND OUT BUT I DID YOU ARE RIGHT IN SOMETHING IF YOU GET HART IN A RELATIONSHIP AND YOU GET OUT OF IT AND MOVE ON AND FOUND SOMEONE ELSE YOU WOULD NOT BE THE SAME BUT YOU CAN'T KEEP THINKING O WHAT IF THIS ONE TREATS ME THE SAME WAY THAT THE OTHER ONE DID YOU WILL NEVER BE HAPPY YOU WILL NEVER GIVE THAT MAN A CHANCE TO BE HIM SELF BECAUSE IN YOUR MINE YOU ARE WAITEN FOR HIM TO DO THE SAME BULL SH-T THAT THE OTHER GUY DID TO YOU AND THAT WILL NEVER WORK'S JUST LIKE US WOMEN WHEN WE MEET A GUY AND THEY KEEP TELLING US ALL WOMEN ARE NOTHING BUT HOLES BECAUSE THE LAST ONE I HAD DID ME WRONGE AND WE HATE THE FACT THE MEN THINK THAT JUST BECAUSE ONE WOMEN DID HIM WRONGE ALL OF THEM ARE GOING TO DO THE SAME, AND THATS THE SAME WAY WITH US WE CAN'T THINK THAT WAY I KNOW WE WILL NOT BE THE SAME BUT WE GOT TO BUT IT OUT OF ARE MINE IF WE WHAT TO TRY TO BE HAPPY DON'T YOU THINK LIFE IS HARD AND TO BE HAPPY IT'S EVEN HARDER BUT WE HAVE TO TRY AND KEEP TRYING EVEN IF WE FAIL SAME TIME WE GOT TO KEEP TRYING TO WE MAKE IT HAPPEN LIFE IS A ***** BUT WE HAVE TO KEEP ON LIVING AND TRYING TO FOUND THE MAN OF ARE DREAMS WE WILL CRY AND CRY TEARS TILL THERE IS NO MORE TEARS TO CRY BUT IN THE LONG RUN WE WILL FOUND SOMEBODY OUT THERE THAT IS GOING TO MAKE US HAPPY.....

Comment

rosaborrero,Nicoletta Chicas lean el topic(My love for Milly)davidFreedom,El se enamoro de Milly y le escribe poemas de amor,espresando su amor por ella claramente,cosa que los hombres(no se por que)le es tan dificil decir TE AMO,se creen que si dicen TE AMO estan atrapados.Bueno volviendo a davidFreedom porque yo no me consigo a un hombre que me quiera asi Con esa passion y devocion tan romantico y si leen toda la pagina veran que Milly le rompe el corazon y yo no culpo a Milly que alla herido a david Asi es la vida.Chicas ay hombres como el que pueden amar a una mujer realmente,pero dificil de conseguir.Happy man hunting!!NO e sabido mas de davidFeedom espero que este bien,sus poemas son hermosos Diana xoxo

Comment

rosaborrero, you are right. but it's so hard to remember not to be that way...not to be so distrusting just because the last jerk was really bad. i find it a struggle to remember that everybody (every man) is different.

chica, si, yo se que los poemas de davidfreedom son carinosos. me gustan mucho. no hay muchos hombres como el...
                      PERO...because he invested his love in someone who hurt him he may think twice before loving another woman like that again. and knowing that someone has all that love but won't be able to share it freely for a long time...esta triste.

------------------
                      Nicoletta
                      ;oD

Nicoletta
                      ;oD

Comment

Unfortunately, this is the trick:
                        And if your in your late 20's you should know that if you ignore him and treat him like sh_ _ ! That's when they run after you and respect you. Try it someday and I bet you'll be writing to me saying "Girl you were right". My friends are convinced that it's sooo true!!!
                        PS. The human brain like pain
                        I guess men figure if your nice and sweet it's not a challenge!
                        Liz

Comment

isn't it sad that we feel we have to play games like that though?
                          i don't wanna play...

but then again, i don't want to be played either...

it's tuff.
                          i'm just going to trust GOD...we'll see what happens.

------------------
                          Nicoletta
                          ;oD

Nicoletta
                          ;oD

Comment

Ni Please grow up this is't junior high! O'Girl needs to find a man that knows how to treat her like she deserves to be treated.
                            And when you find him don't let him go.Good
                            men are like good parking spaces; they're all
                            either taken or handicapped!!!

Comment

jason,
                              you're silly. handicapped...indeed.

------------------
                              Nicoletta
                              ;oD

Nicoletta
                              ;oD

Comment