Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hola me gustaria conoser amigos y amigas pra hablar y conosernos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hola me gustaria conoser amigos y amigas pra hablar y conosernos

Hola soy de Puerto Rico tengo 20 anos y me gusta la musica el baile el cine y el chisme jajaja espero que mi hablen para tras para que tengan una nueva amiga que es bien chevere............bye
    :COOL: PIELCANELA ES CARINOSA

HOLA PIELCANELA, AQUI ESTOY, TU NUEVO AMIGO! YO VIVO EN NEW JERSEY, NASIDO EN MAYAGUEZ 30 ANOS ATRAS.YO CANTO VELEROS EN UN RESTAURANTE AQUI EN NJ.YO TABIEN SOY DE PIEL CANELA Y ORGUYOSO DE SER DE SANGRE PUERTO RIQUENO.ME GUSTAN MUCHO LA MUJER DE PR. PORQUE SON LA PERLA DEL CARIBE,AY COSITA LINDA MAMA, YA ESTOY EXITADO!.NEGRITA QUIERES SER MI PENPAL?ESCRIBEME CORAZONSITO DE MELON.HASTA LA TUYA TU AMIGO,RAFAEL.?

Comment

hola como estas
      :COOL: PIELCANELA ES CARINOSA

Comment

BUSCANDO AMIGOS Y AMIGAS

Hi everyone! My name is Carmen and I am looking to make new friends from Puerto Rico! I am 23 years old and going to school in Detroit, Michigan. I have never been to Puerto Rico, but I am hoping to visit in August this year! I am originally from the Northern Mariana Islands, and I am a mixture of Micronesian, Chinese, French, and Spanish! I hope you will like to be my penpal! Take care, Carmen

Hola a todos! Me llamo Carmen y estoy buscando amigos y amigos de PR! Tengo 23 anos y estudiando en una universidad de Detroit, Michigan. Todavia no he visto a PR, pero quisiera visitar casi en agosto de este ano! Soy de las islas marianas, y una mezcla de micronesiana, chinita, francita, y espanola! Espero escribirame pronto! Cuidate! Besos, Carmen

Comment

necesito tu ayuda

[hola, yo tambien soy puertoriquena y me gustaria tener una amiga por alla. no puedo escribir mucho ahora porque estoy en mi trabajo pero necesito saber si tu sabes como me puedo communicar con alguien del grupo mania. sospecho que "el chino" es mi hermano. estoy tratando de averiguar si el primer nombre de el es luis....

Comment

Hola mi nombre es David y tambien ando buscando amistades nuevas. Vivo en Korea del sur hace seis meses (por ahora)y tengo 22 de edad. Si se preguntan que rayos hago por aca en Korea ,es que soy militar. Gracias a Dios salgo de Korea en Agosto y voy a Puerto Rico de vacaciones por lo menos 30 dias.Aqui tienen un buen amigo al que le pueden escribir en confianza.Chias si quieren ver mi foto solo denme su e-mail address.
            BORICUA MORENO.....We boricuas keep it real , no doubt .

Comment

Hola a todos,

Soy boricua-nacida en Borinquen, pero criada en Nueva York. Me encanta bailar, viajar y reirme a carcajadas. People say good belly laughs are go for the soul. Does
              anyone have a funny chiste that they would like to share with the rest of us?

Look forward to conversing with all of you through future e-mails.

mg

Comment

hola david

[QUOTEhola david it has been nice to read your quote wow korea i know that you are probably can't wait to leave

Comment

Hello everyone

Hey ,how' everyone doing. Korea is driving me crazy already. Hopefully I'll be out of here in August and I'll be chillin' in the beautiful island of Puerto Rico for my 30 day vacation. Then I'll be in Fort Hood Texas. Oh , by the way, anyone near the Ft. Hood area, Killen , Dallas. I've never been in Texas and I would appreciate if someone tells me how is it down there. I hope I can make new friends that can show me around when I get there. Well, time for me to go back to work.

Have a nice day everyone:
                  Boricua_moreno22
                  BORICUA MORENO.....We boricuas keep it real , no doubt .

Comment

Saludos a todos,

Boricua Moreno - I'm kinda starting to envy your 30 day vacation in beautiful/sunny Puerto Rico, but it's okay I'll get over it because you deserve it. I've been to Dallas to
                    do training for our company, but I've never heard of Killen, TX. You mentioned, you've never been to Texas - it's kind of like Florida. The summers can be very, very hot, I was there last year in August and the temperature reached 115 degrees, one of the days. The people are very
                    nice,friendly and polite from my experiences. Eso si que ni conoci/ni vi a ningun boricua. Overall, I think it's a good place to live. How long will you be stationed there?
                    Which branch of the service are you in?

mg

Stay safe...

Comment

Working...
                    X